דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספא לנשמה.. 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 1850 פעמים ]

צימרים רבים בארץ מציעים בריכה פרטית, או שהם סמוכים לבריכה ביישוב ומקנים אליה כניסה חופשית. אם כמוני, גם אתם אוהבים חופשה מיוחדת ומחפשים צימרים עם בריכה פרטית, אני רוצה להמליץ לכם על כמה צימרים לחופשה בסטייל, שכוללים גם בריכה שתוכלו ליהנות בה, אבל בצורה מיוחדת ושונה מהרגיל.

ספא לנשמה

בין ראש הנקרה ואכזיב במושב לימן נמצאת "אחוזת משכית" המציעה אירוח וספא מהמעלה הראשונה – למבוגרים בלבד. במקום פועל ספא יוקרתי, כולל טיפולים מגוונים על ידי מעסים מקצועיים, טיפולי מים המעניקים למטופלים חוויה משחררת ומשכרת, ובריכת פסיפס מרהיבה וצלולה תחת כיפת השמיים. כל זאת, בסמוך ל-4 יחידות אירוח מפוארות ומאובזרות, הכוללות ג'קוזי זוגי, חצר פרטית צמודה (שבה שני זוגות אופניים לטיול חופשי בסביבה), סבונים טבעיים ועוד המון פינוקים ייחודיים. האוכל באחוזה הוא משהו מדהים – ארוחת הבוקר העשירה מוגשת לגינה הפרטית של יחידת האירוח, וארוחות נוספות מעשה ידי שף מוגשות בחדר האירוח המדהים המשקיף לעבר הגן הפורח והבריכה.

 

גליל בלתי רגיל

צימר "מצב הרוח" במושב אלקוש שבגליל המערבי משקיף לעבר נופים מדהימים וכולל בקתות יפיפיות. גולת הכותרת שלו היא הבריכה, המשקיפה ללא מפריע על הנוף הגלילי המדהים של הסביבה, ותהפוך את חוויית הטבילה שלכם לעוצרת נשימה, מיוחדת ומרגיעה. הצימרים מתאימים לזוגות ולמשפחות. לזוגות מתבודדים שהפרטיות חשובה להם במיוחד, יש את "בקתת הסטודיו" המיועדת לזוגות בלבד, וכוללת מרפסת פרטית הצופה על הנוף וגם פינת מנגל פרטית להנאה מושלמת. הבקתות מאובזרות היטב, החל במטבח המאובזר וכלה בסרטי דיוידי למערכת הקולנוע הביתית שיש במקום. וכמובן – ג'קוזי זוגי מרווח ומענג שבו תוכלו להרגיע את השרירים ולברך על המקום המדהים הזה. מתארחים החושקים בטיפולים ובעיסויים יכולים להזמין טיפול מרגיע ממש עד הבקתה, וליהנות מהחופשה החלומית שלהם בשרירים משוחררים.

 מילת המפתח – פרטיות

אם אתם רוצים ליהנות מפרטיות מוגברת בבריכה ולחגוג את הזוגיות שלכם בצורה הכי אינטימית  שיש, אחוזת טל  שבחוסן היא המקום בשבילכם,  במקום וילה ענקית, מאובזרת ומעוצבת בדקדוק עד הפרט האחרון, ממתינה שם לאירוח מפנק במיוחד. בוילה תמצאו פינות ישיבה מדהימות, מקלחת מרהיבה, אלכוהול ואפילו "ארגז פיצ'פקעס" עם כל הדברים הקטנים שיהפכו לכם את החופשה למושלמת. וכמובן – מחוץ לוילה בריכה גדולה ופרטית, לשיזוף, רחצה, שחיה, טבילה, וכל הדרכים שאפשר ליהנות מבריכה צלולה ומרגיעה בלי אנשים אחרים מסביב. בסמוך לאחוזה יש ספא מדהים, שבו ישמחו מטפלים ומעסים מהמעלה הראשונה להעניק לכם טיפולים איכותיים לבחירתכם. והקולינריה במקום – מדהימה. מעבר לארוחות הבוקר העשירות, שאת סגנונן תתאימו לטעמכם האישי, ניתן להזמין ארוחות ערב מגוונות וטעימות שמותקנות בכישרון רב.

כמה מילים לפני שיוצאים לדרך

אז אני מבינה שכבר ארזתם את עצמכם ואת בגד הים ונכנסתם לאוטו בדרך לאחד מהמקומות המדהימים האלה, אבל רגע לפני שיצאתם, באופן כללי כדאי לשאול תמיד את המארחים שאלות בנוגע לאירוח, וביחוד כשמדובר בבריכה. כל עוד הקיץ לא כאן רשמית, תמיד ודאו מול בעל הצימר שהבריכה אכן פעילה וממתינה לכם, ותבטיחו לעצמכם חופשה העונה על כל ציפיותיכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב